.its' servers pm.noghost.net / pm2.noghost.net/ pm3.noghost.net

    i wanna join again to its :D

    Share
    avatar
    livex

    Posts : 34
    Location : Chile!

    i wanna join again to its :D

    Post by livex on Fri Apr 15, 2011 3:26 pm

    i come back to quake pls Very Happy
    im old player Very Happy
    avatar
    q.

    Posts : 721

    Re: i wanna join again to its :D

    Post by q. on Fri Apr 15, 2011 3:50 pm

    go away n00b
    avatar
    Ou7LaW

    Posts : 299
    Location : The Snatch!

    Re: i wanna join again to its :D

    Post by Ou7LaW on Fri Apr 15, 2011 7:00 pm

    Haha just lock his app plz.

    Re: i wanna join again to its :D

    Post by mininoob on Fri Apr 15, 2011 7:03 pm

    btw. whos oldest guy in q3 NG?
    what still is around?
    avatar
    $ke7ch

    Posts : 92

    Re: i wanna join again to its :D

    Post by $ke7ch on Fri Apr 15, 2011 8:58 pm

    mininoob? Surprised
    avatar
    Inde
    Admin

    Posts : 1517
    Age : 29
    Location : Harlingen, Tx

    Re: i wanna join again to its :D

    Post by Inde on Sat Apr 16, 2011 1:24 am

    Well first of all it would be nice to see a post of ur info and status. Also would be nice if u would give clan its a reason y u left us in the begining when we started it.


    _________________
    avatar
    livex

    Posts : 34
    Location : Chile!

    Re: i wanna join again to its :D

    Post by livex on Sat Apr 16, 2011 1:47 am

    Inde wrote:Well first of all it would be nice to see a post of ur info and status. Also would be nice if u would give clan its a reason y u left us in the begining when we started it.

    because its is a great clan & his players are pro Very Happy and i was its Very Happy

    avatar
    livex

    Posts : 34
    Location : Chile!

    Re: i wanna join again to its :D

    Post by livex on Sat Apr 16, 2011 1:49 am

    q. wrote:go away n00b

    :S ?
    avatar
    nancy

    Posts : 491
    Age : 24

    Re: i wanna join again to its :D

    Post by nancy on Sat Apr 16, 2011 9:01 am

    just because u were in the clan before doesnt mean u should be in it now, its different
    avatar
    bk

    Posts : 332
    Age : 25
    Location : Boston, MA

    Re: i wanna join again to its :D

    Post by bk on Sat Apr 16, 2011 10:20 am

    livex fill out this application form below

    ● What names you used/are using in Quake III
    ● Real name
    ● Number of years playing
    ● Location
    ● Previous clans (reasons for leaving, kicked)
    ● Why do you want to join us
    ● A way to contact you (msn, xfire)
    ● How old are you?
    ● What game types do you play (CTF, A/W, TDM)
    ● Ex-hacker? If your answer to this is anything other than no.. Please be specific as to when, and provide a link to your drop topic.

    ● Add anything to help your cause (Screenshots, Demos.)


    _________________

    avatar
    livex

    Posts : 34
    Location : Chile!

    Re: i wanna join again to its :D

    Post by livex on Mon Apr 18, 2011 10:13 pm


    ● What names you used/are using in Quake III: L!vex
    ● Number of years playing 5 years
    ● Location chile
    ● Previous clans (reasons for leaving, kicked) gxl; its;te ;x.
    ● Why do you want to join us: because is a great clan Very Happy & its have good players
    ● A way to contact you (msn, xfire): vizorpanxo ( xfire )
    ● How old are you? 19 years
    ● What game types do you play (CTF, A/W, TDM) TDM & CTF
    ● Ex-hacker? If your answer to this is anything other than no.. Please be specific as to when, and provide a link to your drop topic.
    never hacker & i hate hackers
    avatar
    q.

    Posts : 721

    Re: i wanna join again to its :D

    Post by q. on Tue Apr 19, 2011 6:12 am

    wtf i thought i was spamming this forum from the very beginning, while this guy
    claims he's been in the clan and i can't recall insulting him...

    quevz

    Posts : 32

    Re: i wanna join again to its :D

    Post by quevz on Wed Apr 20, 2011 1:13 pm

    q. wrote:wtf i thought i was spamming this forum from the very beginning, while this guy
    claims he's been in the clan and i can't recall insulting him...
    you are more gay than me
    avatar
    havoc

    Posts : 771
    Location : 8==D \0/

    Re: i wanna join again to its :D

    Post by havoc on Sat May 21, 2011 5:08 pm

    has livex been coming on? If not... lock?


    _________________

    quevz

    Posts : 32

    Re: i wanna join again to its :D

    Post by quevz on Sat May 21, 2011 6:05 pm

    ya he is playing always with us, i told him to post ss's now :p
    avatar
    havoc

    Posts : 771
    Location : 8==D \0/

    Re: i wanna join again to its :D

    Post by havoc on Sun May 29, 2011 3:44 pm

    still don't see any ss...


    _________________
    avatar
    Inde
    Admin

    Posts : 1517
    Age : 29
    Location : Harlingen, Tx

    Re: i wanna join again to its :D

    Post by Inde on Tue Jun 07, 2011 1:24 pm

    Sorry Livex but u didnt make trial for clan .its'. Goodluck where ever you go next and hope to see you in the arena.
    -Inde


    _________________

    Sponsored content

    Re: i wanna join again to its :D

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Mon Oct 16, 2017 8:17 pm